onsdag den 5. oktober 2011

Strik på stillads

Stilladser er grimme, de fylder og man føler sig lidt spæret inde som lille butik på Istedgade. Men der er intet  der er så skidt at det ikke er godt for noget, så jeg fattede strikkepindende og fandt nogle dejlige garnfarver. Idag havde jeg så langt om længe strik nok til at kunne føre mit lille kunst projekt ud på gaden.

24 masker på en pind 8, så kan man nå rundt om en stillads stolpe ;-)

En ordentlig stak strik og varm kaffe i koppen, så kører vi !!
Først oppe: Dyb koncentration, nålen og tungen lige i munden !!
Så på langs uden nål i munden.......
Hvis stilladset skal stå der i mange måneder kan projektet godt blive udvidet.


7 kommentarer:

Jeanett Kaare sagde ...

Mega cool

Jeanett Kaare sagde ...

Mega cool weltklasse

Anne Nowak sagde ...

Det ser fuldkommen fantastisk ud!!!! ER FAN... kys

Oline Art sagde ...

Fedt, fedt, fedt!

Unknown sagde ...

Præcis sådan skal det være, jeg strikker gerne lidt og sender afsted til dig. Har netop været i KBH, og det ser så sørgeligt ud med alle de byggeprojekter der skæmmer byen!
-sara

Prinsesse Suh sagde ...

Tak

Laura Scheuer Trøstrup sagde ...

Uhh det er såå fint. Jeg har lige linket til indlægget og lånt et af billederne. Keep it up!
Sweets/ Laura
http://thesweetspot.dk/2011/10/strikkede-traeer.html