mandag den 17. oktober 2011

Patchwork efter eget valg !!

ASFALT buksedragten med patchwork kan man jo bestille i de farve nuancer man selv ønkser. En kunde har bestilt sort dragt og grøn/orange patchwork nuancer, så måtte jeg en tur igennem stablerne af stof rester.

Jeg laver altid flere pathcwork stykker end jeg skal bruge, så kan jeg flytte lidt rundt på stykkerne indtil jeg er tilfreds med udtrykket.

Herefter placeres stykkerne på buksedragten, de hæftes fast og kommer en tur igennem symaskinen derefter.

Og så har kunden fået sin helt egen unika buksedragt med selvvalgte patchwork farve nuancer.

Du kan bestille din helt egen patchwork buksedragt her ! Selve dragten fåes i bordeaux, brun, sort eller mørke blå. Hvad angår farve nuancer på den patchwork du vil have på er der frit valg på alle hylder, vil meget gerne udfordres.

Ingen kommentarer: