fredag den 8. juli 2011

Long time no see

Nogen gange sker der bare så meget at man ikke kan nå det hele, jeg må snart anskaffe mig en I-phone så jeg kan ligge billeder direkte bloggen. Men her kommer et kort resume af ting der er sket indenfor de sidste 14 dage.

Sankt Hans på Nørrebro.  

En tur med DSB til Odense der normalt tager 1 time, kom en fredag eftermiddag til at vare 3 timer. Men jeg sad ved dette dejlige klistermærke i de 3 stive timer og tænkte at dyrestegen ventede i den anden ende......... 
En nevø der blev student, selvfølgelig ham der ligger på langs foran de andre. Tillykke og held og lykke ;-)
Teltopsætning på Roskilde, så er vi klar til 4 dages FEST !!!!
Og en sidste tur med Tercel, min gode ven Thomas´s højt elskede bil, som han har arvet efter sin mormor. Fantastiske Toyota !!
 

1 kommentar:

Karen Marie sagde ...

Ja meget længe siden, ser nu ud til at du har haft det forrygende - glæder mig til at se dig i morgen :0)

Knus Karen Marie