mandag den 13. juni 2011

Madmen party

Betty Draper inviterede i lørdags til cocktail party og så måtte man jo finde krøllejernet frem og hoppe i de blomstrede kjoler. Mit hår ville ikke krølle særlig meget, men Trines fik jeg det helt rigtige sving i og hendes kjole fandt vi i "genbrug" på vesterbrogade 79. Min er en "hawaii fashion" fra mit klædeskab.
Betty havde hygget sig og vi var alle blevet model i en cola reklame, måske man skulle blive blond igen.......... 
Ballondans skal der selvfølgelig også til når Betty inviterer, men der blev vedtaget at vi skulle danse uden sko........øv øv det er jo altid lettere med stilletter, men der var nogen der påstod at de tidligere havde fået hudafskrabninger på anklerne efter ballondans i mit hjem !!
Farverne var jo selvfølgelig helt i top, også på desserten.
Og så skulle der drikkes cocktails, uhmmm.
I Madmen sæson 10 er der andre kønsroller så Don Draper var i køkkenet.

Ingen kommentarer: