lørdag den 7. maj 2011

Skovmærketid !!!

Så er det nu at der vrimler med skovmærker i skovbunden, og hvis man plukker dem og tører dem, giver de en dejlig forårs duft i ens klædeskab, stue, soveværelse eller værksted resten af året. Jer der har været på syskole hos Line har lagt mærke til de tørre blomster inde på ASFALT værkstedet.
Min høst blev indfanget på Broagerland i selskab med mine forældre.

Der er jo intet smukkere end en nyudsprunget bøgeskov.

Sådan ser de ud de små skovmærker, lange smalle, spidse blade og en lille hvid blomst i toppen. Kan være lidt svære at spotte indimellem alt det andet grønne.
Så bliver der plukket, så der er til både butik, værksted og derhjemme. Her er jeg i selskab med min mor.
Dette er ikke skovmærker, men stadig smukt.

1 kommentar:

Line sagde ...

Mums dem glæder jeg mig til ankommer på stenbroen!
Jeg er i kælderen, ikke i Odense alligevel.....kram!